زیر کلاس هایی از توابع مرومورف تک ارز با ضریب دوم ثابت مثبت

پایان نامه
  • وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه ارومیه - دانشکده علوم
  • نویسنده زینب میرعلی اشرفی
  • استاد راهنما علی عبادیان
  • تعداد صفحات: ۱۵ صفحه ی اول
  • سال انتشار 1389
چکیده

چکیده ندارد.

۱۵ صفحه ی اول

برای دانلود 15 صفحه اول باید عضویت طلایی داشته باشید

اگر عضو سایت هستید لطفا وارد حساب کاربری خود شوید

منابع مشابه

بررسی زیر رده هایی از توابع تک ارز

فرض کنید a رده ی توابع تحلیلی در قرص یکه ی باز باشد که با شرایط f(0)=0 , fَ(0)=1 نرمال شده اند. فرض کنید n رده ی توابعی از a باشد، نشان می دهیم که این توابع تک ارز هستند. هم چنین فرمول هایی برای توصیف این توابع بدست می آوریم. بهعلاوه شرایط لازم و کافی برای ضرایب این توابع بدست می آوریم تا عضویت آنها در n را تضمین کند.

15 صفحه اول

محک هایی برای ستاره گون بودن توابع تک ارز

فرض کنیم s رده ی تمام توابع نحلیلی و تک ارز به شکل f(z) = z + ς n=٢ nzn روی قرص یکه باز {1>[z], c ∋z:z} و a رده ی همه توابع تحلیلی نرمال شده {z}f در u باشد. در این پایان نامه رده ی تمام توابع تحلیلی به شکل بالا که در شرط صدق می کند را مورد بررسی قرار می دهیم. همچنین شرایطی را روی ?و μ تعیین خواهیم کرد که تضمین کند رده ی توابع بالا ستاره گون است.

15 صفحه اول

خواص پیچشی به روی زیرکلاس هایی از توابع تک ارز مرومورفیک با مرتبه مختلط

در این پایان نامه ابتدا توابع تک ارز مرومورفیک را معرفی میکنیم و سپس عملگر خطی را تعریف کرده و خواص آن را بیان میکنیم. همچنین زیرکلاس های ستاره گون و محدب را از توابع تک ارز تعریف کرده و در قالب چند قضیه به بیان خواص آنها می پردازیم.

زیر کلاس خاصی از توابع چند ارز خوش ریخت وابسته به تابع فوق هندسی تعمیم یافته

دراین پایان نامه دو کلاس از توابع چند ارز خوش ریخت را با استفاده از عملگر خطی بخصوصی که در برگیرنده ی تابع فوق هندسی تعمیم یافته می باشد، تعریف نموده و خواص متنوع این رده از توابع را مورد بررسی قرار می دهیم. مفهوم همسایگی های توابع تحلیلی را برای این توابع توسیع داده و همچنین نتایج جالبی در رابطه با ضرب هادامارد توابع متعلق به یکی ازاین کلاس ها را بدست می آوریم.

مطالعه ی زیرکلاس هایی از توابع تک ارز و خواص شعاعی آنها

در این پایان نامه شرایط لازم و کافی ضرایب ،برای کلاس معینی از توابع برای اینکه در(الفا )sp قرار گیرند،تعیین می کنیم .همچنین ،خواص شعاعی ،برای این کلاس بررسی می شوند.همچنین هنگامی که تابعf متعلق به توابع ستاره گون است شعاع هایی که به مو ولامبدا بستگی دارد وبه ازای آنهاعکس شعاع rدرتابع f که بر حسب rzاست متعلق uاست که به لامبدا ومو بستگی دارد.

15 صفحه اول

منابع من

با ذخیره ی این منبع در منابع من، دسترسی به آن را برای استفاده های بعدی آسان تر کنید

ذخیره در منابع من قبلا به منابع من ذحیره شده

{@ msg_add @}


نوع سند: پایان نامه

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری - دانشگاه ارومیه - دانشکده علوم

کلمات کلیدی

میزبانی شده توسط پلتفرم ابری doprax.com

copyright © 2015-2023